پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
یک شنبه 15 مهر
مرحله جدید اردوی تیم ملی اسکی آلپاین آغاز می شود
مرحله جدید اردوی تیم ملی اسکی آلپاین آغاز می شود
مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان و بزرگسالان ایران زیر نظر باقر کلهر از امروز یکشنبه 15 مهر آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی به نقل از فارس، در این مرحله از اردو نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی خود را زیر نظر باقر کلهر سرمربی تیم ملی و مربی بدنساز تیم‌های ملی اسکی آلپاین دنبال می‌کنند.

باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین ایران در این باره گفت: در این مرحله از اردو نفرات دعوت‌شده به تمرینات بدنسازی، قدرتی و سرعتی می‌پردازند و آرش لاچینی به عنوان مربی بدنسازی در کنار تیم مسئولیت آماده‌سازی نفرات حاضر را بر عهده دارد.

وی افزود: پس از برگزاری یک هفته اردوی هوازی و بدنسازی نفرات دعوت شده به اردو در شمشک، با یک ریکاوری کوتاه مجددا تمرینات خود را آغاز خواهند کرد. پس از این تمرینات، نفرات حاضر در اردو با آمادگی راهی پیست‌های اسکی می‌شوند تا تمرینات فنی خود را بر روی برف برگزار کنیم. با توجه به در پیش بودن رقابت‌های قهرمانی جهان، فصل بسیار سنگینی را در پیش داریم و تمامی توان خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار بسته‌ایم.

کلهر در پایان گفت: چند اسکی باز در رده سنی جوانان داریم که می‌توانند در آینده نه چندان دوره در رده‌سنی بزرگسالان خوش بدرخشند. با توجه به روند ایجاد شده در پرورش رده‌های سنی پایه شرایط خوبی برای اسکی ایران درپیش است.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved