پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
شنبه 23 بهمن
ورزشگاه فوتبال دیهیم تهران توسط دکتر سلطانی فر به بهره برداری رسید
ورزشگاه فوتبال دیهیم تهران توسط دکتر سلطانی فر به بهره برداری رسید

ورزشگاه رسالت (دیهیم) تهران همزمان با ایام دهه مبارک فجر با اعتباری معادل 3 میلیارد تومان بازسازی و امروز چهارشنبه 20 بهمن طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، این ورزشگاه چمن فوتبال با ظرفیت هزار تماشاچی و مساحت 16 هزار مترمربع، بازسازی و آماده استفاده شده است. عملیات بازسازی این مجموعه ورزشی در حاشیه اتوبان امام علی(ع) تهران با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، شهرداری منطقه هشت و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و صرف 3 میلیارد تومان اتمام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است عملیات عمرانی راه اندازی زمین چمن ورزشگاه رسالت با بهترین کیفیت از اسفندماه سال گذشته کلید خورد. این مجموعه ورزشی با داشتن پروژکتورهای نور استاندارد، رختکن مجزا، سرویس بهداشتی، اتاق داوران و بازیکنان و سکوی مجهز تماشاگران می تواند میزبان مسابقات لیگ فوتبال در استان تهران باشد.

آئین بهره برداری از ورزشگاه فوتبال رسالت، با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، فرهادی فرماندار تهران، مدبر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

در پایان این مراسم نیز توسط جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور، از زحمات مهندس مدبر جهت راه اندازی این ورزشگاه در شرق تهران، تقدیر به عمل آمد.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved