پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
دو شنبه 19 آذر
تودیع و معارفه معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی/ فتح الهی و حسینی حکم گرفتند
تودیع و معارفه معاونین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی/ فتح الهی و حسینی حکم گرفتند

تودیع و معارفه معاونین "پشتیبانی" و "مشارکت های مردمی و جذب سرمایه" شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، عصر یکشنبه 18 آذر ماه طی احکامی جداگانه از سوی مهندس کریمی، "عباداله فتح الهی" به عنوان معاون پشتیبانی و "محمود رضا حسینی" به عنوان سرپرست معاونت مشارکت های مردمی و جذب سرمایه شرکت منصوب شدند.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت توسعه ضمن تقدیر از زحمات "جعفری نجف آبادی" معاون سابق پشتیبانی شرکت گفت: وی پس از اعلام قانون منع بکارگیری بازنشستگان در آبان ماه اعلام داشت که به تبعیت از این قانون استعفا داده تا فرصت برای سایر کارکنان دولتی محیا گردد. آقای جعفری در این مدت کوتاه، منشا خیر و برکات و همبستگی بین مدیران و کارکنان بوده است.

در ادامه مهندس کریمی به معرفی "محمود رضا حسینی" پرداخت و اظهار داشت: سرپرست جدید معاونت مشارکت های مردمی که پیش از این مدیرعاملی شرکت سروش در صداوسیما را عهده دار بوده است، از دوستان قدیمی و باسابقه بنده می باشد که تصمیم بر این شد تا در این معاونت مهم، عهده دار مسئولیت گردد.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه از "عباباف" مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش و جوانان بابت حضور مستمر و شبانه روزی و زحمات ویژه ای که در آماده سازی ورزشگاه آزادی برای فینال لیگ قهرمان آسیا متحمل شدند، قدردانی نمود.

گفتنی است "محمود رضا حسینی" سابقه فعالیت در فدراسیون های کاراته و تنیس و همچنین منطقه آزاد بندرانزلی را دارا می باشد.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved