پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
شنبه 27 بهمن
اولویت اصلی پیست دیزین ایمن سازی و خدمت به اسکی بازان است
اولویت اصلی پیست دیزین ایمن سازی و خدمت به اسکی بازان است
مدیر پیست اسکی دیزین گفت: اولویت اول ما در دیزین، ایمنی پیست، دستگاه‌ها و مسیرها می باشد و در تلاشیم در کنار بهره برداری به سمت نوسازی و توسعه هم برویم.

قربانعلی سولقانی که خود از قهرمانان و کادر فنی سابق تیم ملی اسکی بوده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بحث استاندارد پیست بین المللی دیزین گفت: موضوع استاندارد دیزین پیش از شروع فصل در دستور کار ما قرار گرفت تا جایی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و مهندس کریمی در رابطه با بحث استاندارد در دستگاههای بالابر پیست دیزین تصمیم هایی گرفته شد.

وی افزود: بلافاصله بعد از این جلسه اثرگذار با حضور پیمانکار و مهندسین متخصص، کار را به صورت جدی شروع کردیم تا با توجه به کمبود وقت به مشکل نخوریم و با استقرار چندین گرو در ایستگاههای مختلف در حدود ۲ ماه توانستیم استانداردسازی دو خط اصلی را انجام دهیم.

سولقانی گفت: با توجه به اینکه همه ساله برنامه ریزی خاصی برای گروه فنی دیزین به منظور استاندارد سایر دستگاهها وجود دارد امیدواریم تا بعد از فصل اسکی امسال که حدودا تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت استاندارد سایر خطوط پیست را هم دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا شما تضمین می کنید که در پایان فصل اسکی استانداردسازی ۵ خط دیگر دیزین در دستور کار اصلی قرار گیرد، تصریح کرد: مطمئنا این موضوع جزء برنامه اصلی شرکت ما است که بلافاصله آن را انجام خواهیم داد. البته جلسات در این خصوص از دو ماه پیش با مسئولان فنی دیزین برگزار شده و ادامه دارد.

همچنین در جلساتی با افشار بهره بردار پیست، زمینه سازی خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز انجام شده و اقدامات لازم صورت گرفته است. برخی از دستگاهها احتیاج به استانداردسازی و به روز شدن دارد و مطمئن باشید که این موضوع در اولویت کاری ما است. در نظر داریم که نه فقط به بازسازی بلکه به نوسازی دیزین بپردازیم.

مدیرفنی پیست بین المللی دیزین ادامه داد: واقعیت این است که وسعت دیزین ۵۵۰ هکتار است اما در حال حاضر تنها ۴۰ تا ۴۵ درصد پیست در حال بهره برداری است و این امکان وجود دارد که با اضافه کردن دستگاههای جدید و نصب و راه اندازی برف ساز در وسعت پیست و افزایش جذب مخاطب وارد عمل شویم.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved