جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 28 فروردین
از تشکیل هیات امنای مجموعه ورزشی انقلاب تا برگزاری یکپارچه و منسجم مناسبت های فرهنگی
از تشکیل هیات امنای مجموعه ورزشی انقلاب تا برگزاری یکپارچه و منسجم مناسبت های فرهنگی
مهندس کریمی در نشست با بهره برداران تاکید کرد:
بهره برداران مجموعه ورزشی انقلاب صبح امروز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، نشستی با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره، مهندس رحمتی معاون فنی و مهندسی، لاله مدیر مجموعه و تاجیک مدیر حراست شرکت توسعه امروز سه شنبه با بهره برداران مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. از جمله موضوعات مهمی که در این نشست مطرح شد می توان به تشکیل هیات امنای مجموعه ورزشی انقلاب، بررسی وضعیت آب و برق اماکن ورزشی و همچنین برنامه ریزی جهت برگزاری مطلوب کلاس های تابستانی اشاره کرد.

در ابتدای این نشست مهندس کریمی ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای حاضرین، برگزاری سنت های ملی و مذهبی را متناسب با شأن و شئونات مجموعه متذکر گردید و با توجه به نزدیک بودن به عید نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان خواهان مشارکت آنها در امور فرهنگی و ارائه ایده های نو و جدید شد. وی افزود: شایسته است برگزاری چنین مناسبت هایی به صورت یکپارچه و منسجم با بهره برداران صورت پذیرد.

وی در ادامه علاوه بر مطرح نمودن بحث اقدام به پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی، زیبا سازی، نورپردازی و فضای سبز مجموعه اظهار داشت : بهره برداران حیطه بهره برداری خود را به گونه ای رصد و مدیریت نمایند تا از هر گونه منافاتی با شئونات اسلامی ممانعت به عمل آمده شإن اعضا حفظ شد و همکاران در محیطی امن و بدون دغدغه به کسب و کار بپردازند.

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه ضمن تشکر و قدر دانی از هماهنگ بودن بهره برداران با مدیریت ، ایشان را عضو خانواده شرکت توسعه و مجموعه دانست و گفت : از اظهارات شما در خصوص اصلاحات و رفع اشکالات استقبال می شود.

وی در خاتمه خواستار تشکیل هیات امنای مجموعه جهت هماهنگی بیشتر امور و رفع مشکلات و موانع محتمل شد و تاکید کرد مدیرعامل شرکت و مدیر مجموعه هیچ گونه دخل و تصرفی در این انتخابات نخواهند داشت.

سپس محمد لاله مدیر مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب نیز در خصوص مشارکت بهره برداران در برگزاری نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان ، تعیین تکلیف کلاسهای آموزشی ترم تابستان ، انشعابات، اجرای سیستم صوتی رادیویی در جاده تندرستی ، اعلام زمان ثابتی در هر هفته جهت ارتباط بهره برداران با مدیریت مجموعه ، تشکل یک دوره ای هیئت امنای بهره برداران با دوره زمانی بیش از دو سال، توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است در این جلسه رهگذر مسئول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی شرکت و معاونین و مسوولان داخلی مجموعه انقلاب نیز حضور داشتند.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved