جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
دو شنبه 01 آبان
مدیرعامل شرکت توسعه : در حال برطرف کردن ایرادات ایمنی پیست های اسکی هستیم
مدیرعامل شرکت توسعه : در حال برطرف کردن ایرادات ایمنی پیست های اسکی هستیم
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، «مصطفی مدبر» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در مورد استاندارد سازی مجموعه های اسکی شمشک و دیزین گفت: از ماه ها قبل و با سرعت، کار استاندارد سازی پیست دیزین شروع شد که امیدواریم بتوانیم در فصل مناسب از آن بهره برداری کنیم. البته سازمان استاندارد ایراداتی در ایمنی پیست ها گرفت که ما در حال برطرف کردن آنها هستیم.

وی در باره انتشار خبر کذب محبوس شدن 100 تن در تله کابین پیست اسکی دیزین در روزهای اخیر گفت: این خبر درحالی منتشر شد که پیست در حال آماده سازی برای بهره برداری بوده است و با شکایت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دادستان کرج به موضوع ورود کرد.

مدبر افزود: دست هایی در کار است تا به تشویش افکار عمومی و ایجاد ناامنی بپردازند. سایت هایی که این خبر را منتشر کرده اند شناسایی شده اند و به مراجع قضایی معرفی شدند. انتشار اخبار کذب در جذب حامیان مالی برای استاندارد سازی پیست های بین المللی و گردشگران خارجی تاثیر منفی دارد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به 596 طرح ورزشی این شرکت از بدو تاسیس اشاره کرد و گفت: این شرکت در دوره فعالیت خود در 5 سال اخیر با 292 طرح نیمه تمام کارش را شروع کرد که تاکنون 54 طرح ورزشی کلان و خرد در سراسر کشور افتتاح شده است و اگر اعتبارات تامین شود 48 طرح دیگر تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدبر در ادامه در باره بودجه های تخصیصی در سال های 95 و 96 به این شرکت توضیح داد و افزود: سال گذشته اعتبار مصوب شده این شرکت 509 میلیارد تومان بوده که 233 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد و در واقع از بودجه مصوب شده این شرکت کمتر از 50 درصد آن پرداخت شده است.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved