سه شنبه, 28 فروردین, 1403
TUESDAY, April 16, 2024
شنبه 27 بهمن
۷۰ درصد اسکی بازان دیزین از طریق جاده بالا تردد می کردند
۷۰ درصد اسکی بازان دیزین از طریق جاده بالا تردد می کردند

قربانعلی سولقانی در خصوص بسته بودن جاده بالا (شمشک به دیزین) گفت: با وجود باز بودن جاده بالا است که شما می توانید مخاطبین واقعی و ظرفیت اصلی دیزین را ببینید.

وی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: به هر حال این جاده همیشه با مشکلات زیادی روبرو بوده است اما واقعیت امر این است که ۷۰ درصد مسافران و اسکی بازان پیست دیزین از این محور تردد می کردند. با توجه به بارش های سنگین برف که در چند سال گذشته بی سابقه بوده است مشکلاتی برای بازگشایی این پیست وجود داشت. ما تمام تلاشمان را می کنیم تا با بهره برداری از همه ظرفیت های ممکن و در نظر گرفتن جوانب استاندارد و ایمن سازی این راه را مجددا باز کنیم تا علاقه مندان به اسکی بتوانند از پیست مورد علاقه خود استفاده کنند.

وی افزود: البته متاسفانه همچون سایر جاده ها این جاده نیز با حادثه روبرو بوده است و در کمال تاسف یکی از هموطنان عزیز خود را که از زحمتکشان باز کردن راه شمشک به دیزین بود از دست دادیم. از این حادثه بسیار ناراحت هستیم و با خانواده مرحوم صادقی ابراز همدردی می کنیم. مطمئن باشید که دیه این عزیز از دست رفته به صورت کامل پرداخت می‌شود و ما نیز در این غم شریک هستیم.

پیشکسوت اسکی در خصوص وضعیت میزبانی ها در پیست بین االمللی دیزین گفت: دیزین ظرفیت میزبانی رقابت های بزرگ داخلی، بین المللی (آسیایی و جهانی) را دارد. ما می توانیم در دیزین به معنای واقعی رقابت سوپر جی را برگزار کنیم. هم امکانات مجزای پیست و هم ایمنی کامل و بحث نقطه شروع و مسیر مسابقه در دیزین به بهترین شکل ممکن است. مسیرهای مسابقات مختلف از جمله مارپیچ بزرگ یا مارپیچ کوچک در محلی مجزا از محل اسکی عموم است و به هیچ وجه مزاحمتی برای کسی ایجاد نمی کند.

وی تصریح کرد: در شب چهلمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی در دیزین میزبان اولین مسابقه اسکی کوهستان بودیم که در سطح بسیار خوبی برگزار شد و بیش از ۲ هزار نفر در این رقابت شرکت داشتند که این پتانسیل پیست اسکی دیزین را نشان می دهد.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved