شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
شنبه 23 بهمن
مهندس مدبر در مراسم گرامیداشت دهه فجر: ادامه دهنده واقعی مسیر انقلاب و شهدا باشیم
مهندس مدبر در مراسم گرامیداشت دهه فجر: ادامه دهنده واقعی مسیر انقلاب و شهدا باشیم

جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح امروز چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارکنان شرکت و مجموعه های تحت پوشش در سالن همایش های مجموعه انقلاب برگزار شد.

مهندس مدبر در این مراسم ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از شهدای گرانقدر، اظهار داشت: همه ما باید رهروی واقعی انقلاب اسلامی باشیم. با تجربیاتی که در این سال های متمادی بدست آوردیم، تلاش کنیم هر روز با شکوه تر از گذشته، رهروی واقعی انقلاب و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تاکید نمود با تمامی سختی های موجود در ابعاد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و همچنین وجود تهدیدهای خارجی، با آرمان های امام در اول انقلاب، ادامه مسیر می دهیم. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: باید آرمان های انقلاب را فراموش نکرده و خود را با شرایط کنونی و زمان اول انقلاب قضاوت کنیم و پایبند به انقلاب اسلامی و اهداف و برنامه های آن باشیم.

گفتنی است اجرای موسیقی زنده سنتی و پاپ دیگر بخش های این مراسم بود. در خاتمه نیز توسط آقایان مدبر و مرتضوی از 15 خانواده شهید کارکنان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مجموعه های تحت پوشش، تقدیر به عمل آمد. مجری گری این برنامه بر عهده بهروز تشکر از مجریان بنام شبکه پنج سیما بود.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved