پنج شنبه, 30 فروردین, 1403
THURSDAY, April 18, 2024
سه شنبه 05 شهریور
باید برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اسکی سازوکار فراهم شود
باید برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در اسکی سازوکار فراهم شود
داورزنی :
معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در مراسم اختتامیه مسابقات جهانی اسکی چمن گفت: جا دارد برای رفاه حال جامعه اسکی شرایط مناسب‌تری در پیست اسکی دیزین فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در حاشیه رقابت‌های جهانی اسکی چمن اظهار داشت: هفته دولت را خدمت دوستان تبریک می‌گویم. همان طور که می‌دانید ورزش زبان مشترک ملت‌هاست. برگزاری مسابقات بین‌المللی و جهانی فرصتی است تا کشورهای مختلف به ایران بیایند و از نزدیک فرهنگ و تمدن ما را ببینند، سیاست کلی وزارت ورزش این است که شرایطی را فراهم کند تا رشته‌های مختلف ورزشی بتوانند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشند.

وی افزود: فدراسیون اسکی هم در این چند سال گذشته به دفعات میزبان مسابقات قهرمانی جهان و جام جهانی بوده، اما به نظرم هنوز جا دارد برای رفاه حال جامعه اسکی شرایط مناسب‌تری در پیست اسکی دیزین فراهم کنیم. صحبتی هم با حسن کریمی مدیر شرکت‌ توسعه و نگهداری اماکن ورزشی داشتیم سازوکاری را فراهم کنند تا بخش خصوصی سرمایه‌گذاری درازمدت در این بخش داشته باشد تا بتوانیم امکانات مناسب‌تری برای علاقمندان به این رشته و قهرمانان کشورهای مختلف فراهم کنیم.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved