شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
دو شنبه 02 اسفند
نتایج مسابقات اسکی قهرمانی استان البرز به میزبانی دیزین
نتایج مسابقات اسکی قهرمانی استان البرز به میزبانی دیزین
مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در رشته مارپیچ بزرگ البرز عصر یکشنبه 1 اسفند با معرفی برترین ها در پیست دیزین به کار خودپایان داد.

رئیس هیات آلپاین البرز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این مسابقات صبح دیروز در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور 80 اسکی بازان البرزی آغاز شد. این دوره از مسابقات به مناسبت یادبود قهرمانان و پیشکسوتان اسکی استان البرز انجام شد.

کلهر اضافه کرد: در رده پسران نونهال آرمان تیر، سید اکبر صید، محمد رضا غلامی و در رده دختران نونهال الینا عبادی ،هنگامه بها و مدیسا مقدید به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رده نوجوانان پسر مهدی بها،حسام کلهر و علی کلهر و در رده نوجوانان دختر دنیا طبری، نازنین مقدید و سبا جعفری رتبه های برتر را به دست آوردند.

رئیس هیات آلپاین البرز گفت: در جوانان 1 دختر زهرا مقدید، زهرا سولقانی و نرگس تیر و در رده جوانان 1 پسر مهدی جعفری، محمد اکبری و مهرشاد غلامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده خرسالان 1 امیر حسین کلهر،علیرضا کلهر و انوشیروان کلهر و خردسالان 2 امیر علی جعفری، ایلیا کلهر و سپهر کلهر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved