پنج شنبه, 09 فروردین, 1403
THURSDAY, March 28, 2024
دو شنبه 23 اسفند
مهندس مدبر: در سال 95 با یک تدبیر منسجم توانستیم از مشکلات اسکی رد شویم
مهندس مدبر: در سال 95 با یک تدبیر منسجم توانستیم از مشکلات اسکی رد شویم

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت بالای 10 پروژه ورزشی در کشور آماده افتتاح می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، نشست پایان سال 95 شوراى معاونين، مديران مجموعه های ورزشی و مديران ستادى با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت، صبح دوشنبه 23 اسفندماه برگزار شد.

در این نشست، مهندس مدبر با اعلام اینکه 10 پروژه ورزشی در کشور آماده افتتاح داریم افزود: طی سالی که گذشت در بخش عمرانی اقدامات مهمی از جمله افتتاح ورزشگاه 75 هزارنفری نقش جهان، صندلی گذاری طبقه دوم استادیوم آزادی و ترمیم چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز را انجام دادیم.

وی با تشکر از زحمات معاونین و مدیران ستادی شرکت توسعه در سال اخیر به اقدامات مثبت در مجموعه های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 95، با حضور آقای طباطبایی در مجموعه آزادی، شاهد تعامل خوبی با فدراسیون های ورزشی هستیم. در مجموعه ورزشی انقلاب نیز با تلاش آقای کابلی، تغییرات مفیدی با وجود مشکلات موجود از جمله آغاز فعالیت سالن پینت بال و مینی گلف صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت توسعه به مشکلات مجموعه های اسکی و سوارکاری در سال اخیر هم اشاره کرد و با تشکر از آقایان دوستی و مسجدی گفت: در پیست اسکی شمشک و برخی مجموعه های سوارکاری کور، مشکلاتی با اهالی و مردم داشتیم که خوشبختانه با یک تدبیر منسجم، توانستیم از آن رد شویم. همچنین آقای صمدی با حضور در مجموعه شهید شیرودی توانست فعالیت های این مجموعه را به خوبی سر و سامان دهد.

در ادامه نژاد فلاح مشاور مدیرعامل به نمایندگی از کلیه معاونین و مدیران از زحمات مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت تقدیر و تشکر نمود. در پایان نیز آقایان مدبر و نوجوان به قدردانی از معاونین، مدیران مجموعه های ورزشی و مدیران ستادی پرداختند.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved