پنج شنبه, 06 اردیبهشت, 1403
THURSDAY, April 25, 2024
یک شنبه 30 تیر
آماده فروش بلیط الکترونیکی هستیم/ وظیفه شرکت توسعه سرویس دهی به ورزش ملی و قهرمانی است
آماده فروش بلیط الکترونیکی هستیم/ وظیفه شرکت توسعه سرویس دهی به ورزش ملی و قهرمانی است
مهندس کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور :


مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از آمادگی این شرکت مبنی بر فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، جلسه هماهنگی برگزاری لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید صبح امروز یک شنبه سی ام تیرماه با حضور مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مسئولان استانداری ، امنیتی ، یگان ویژه، فدراسیون فوتبال و برگزار کنندگان مسابقات لیگ برتر در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید رضا گودرزی معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با تشکر از اقدامات انجام شده مبنی بر آمادگی ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: با مجوزی که از وزارت کشور گرفتیم باشگاههای پرسپولیس و استقلال مجاز به بلیط فروشی و یا عقد قراردار با شرکت های فروش بلیط نیستند و متولی امر فروش بلیط الکترونیکی فقط شرکت توسعه می باشد.

سپس ساکت سرپرست تیم ملی فوتبال با اشاره به همکاری با شرکت توسعه بابت بلیط فروشی افزود: ما در فدراسیون فوتبال از روز اول هم موافق فروش بلیط الکترونیکی توسط شرکت توسعه بودیم. و در این راستا هم فروش بلیط مسابقات ملی در سال گذشته بر عهده این شرکت بوده است. اولین بازی رسمی تیم ملی فوتبال در 18 مهر و قبل از ان احتمالا" با تیم های ژاپن یا استرلیا در ورزشگاه آزادی بازی خواهیم کرد.

در ادامه این نشست مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به اقدامات انجام شده توسط این شرکت در ورزشگاه ها پیش از شروع فصل جدید اشاره کرد و گفت: آنچه به ما مربوط است زیر ساخت ها را فراهم کنیم و اشکالات را که در گذشته بوده رفع کنیم خیلی از مشکلات برطرف شده خداروشکر وضعیت خوبی داریم اما نواقص جزیی هم وجود دارد که رفع خواهد شد. در بحث اجرایی هم با یگان ویژه و سایر نهادها همکاری لازم را داریم . اجرای گیت های ورزشگاه آزادی با ظرفیت های همکاران داخلی بوده و نظرات سازمان لیگ و نهادهای ذیربط هم مد نظر قرار گرفته است. در حال حاضر شرکت توسعه آماده فروش بلیط الکترونیکی در مسابقات فوتبال است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همه ارگانها و نهادهای ذیربط بابت همکاری با شرکت توسعه کمال تشکر را دارم و امیدوارم باشگاهها هم با شرکت توسعه در چهارچوب مقررات همکاری کنند. تا در فصل آینده مشکلی از بابت فروش بلیط الکترونیکی نداشته باشم. زیرا وظیفه شرکت توسعه سرویس دهی به ورزش ملی و قهرمانی است.

گفتنی است پیش از جلسه امروز حاضرین با حضور در ورزشگاه آزادی از امکانات جدید این ورزشگاه ملی بازدید کردند.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved