جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
یک شنبه 01 دی
بازگشایی بزرگترین پیست اسکی ایران
بازگشایی بزرگترین پیست اسکی ایران
از اول دی ماه /

پیست اسکی بین‌المللی دیزین به عنوان بزرگترین و پهناورترین پیست اسکی ایران از امروز یکشنبه اول دی‌ماه فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، با فراهم شدن شرایط مناسب و با تصمیم کارشناسان فنی، پیست اسکی بین‌المللی دیزین به عنوان بزرگترین و پهناورترین پیست اسکی ایران از امروز یکشنبه اول دی‌ماه فعالیت خود را آغاز نمود.

قیمت بلیت اسکی‌‌باز برای استفاده در روزهای شنبه تا چهارشنبه ۱٢۰ هزار تومان و برای استفاده در روزهای پنجشنبه، جمعه و روزهای تعطیل ۱۵۰ هزار تومان است.

در حال حاضر هر دو مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) و جاده چالوس (پارکینگ پایین) به صورت کامل باز است و مشکلی برای تردد مراجعه‌کنندگان گرامی به پیست اسکی بین‌المللی دیزین وجود ندارد.

با هماهنگی فدراسیون اسکی و جهت رفاه حال مراجعه‌کنندگان گرامی، هزینه ورودی پارکینگ بالای پیست اسکی دیزین و تردد از مسیر شمشک به دیزین با کاهش ۱۰ هزار تومانی نسبت به قبل، مبلغ ۲۰ هزار تومان در سال جاری اعلام می‌گردد.

لازم به ذکر است دارندگان کارت عضویت فدراسیون اسکی می‌توانند به صورت رایگان از مسیر شمشک به دیزین (پارکینگ بالا) تردد نمایند. استفاده از بلیت گروه سنی زیر ۱۲سال در شرایطی میسر است که فرد دارای کارت عضویت فدراسیون اسکی با مشخصات کامل باشد.

یادآورد می‌شود تمامی دست‌اندرکاران پیست اسکی بین‌المللی دیزین، تلاش خود را برای فراهم آوردن شرایط مطلوب میزبانی از علاقه‌مندان در بزرگترین پیست اسکی ایران به کار بسته‌اند تا میهمانان گرامی بدون هیچ دغدغه‌ای در بزرگترین پیست اسکی ایران حضور یابند.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved