شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
سه شنبه 20 آذر
مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان اسکی کشور برگزار شد
مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان اسکی کشور برگزار شد

مراسم باشکوه تجلیل از پیشکسوتان اسکی کشور با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران، اولین مجمع پیشکسوتان اسکی ایران با حضور دکتر داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی، منوچهر زندی قائم مقام باشگاه پیشکسوتان و رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در محل هتل المپیک تشکیل شد.
در ابتدای این مراسم، سید عبدی افتخاری با اشاره به تلاش های پیشکسوتان در سالهای متمادی برای توسعه اسکی کشور گفت: بر آن شدیم که در سال97 از بزرگان اسکی کشور پیشکسوتان و عزیزانی که سالیان سال عمر گرانقدرشان را برای توسعه اسکی کشور صرف کردند، تجلیل کنیم. در این راستا با همکاری باشگاه پیشکسوتان طی ماه های گذشته تلاش های شبانه روزی انجام شد تا با بررسی سوابق عزیزان بتوانیم قدردان زحمات پیشکسوتان اسکی کشور باشیم.
در ادامه منوچهر زندی با اشاره به اینکه ورزش بدون پیشکسوت بتواند کاری را انجام دهد یک باور اشتباه است، گفت: با یک همدلی و انسجام همه بزرگان اسکی کشور طی 3 سال در باشگاه پیشکسوتان تلاش کردند تا سرانجام بتوانیم در 4 محور المپین ها، مدیران تحول گرا، متخصصین فنی اسکی و کسانی که یک عمر خدمت به اسکی کردند را معرفی و از تلاش های بی وقفه آنها قدردانی شود. خوشبختانه مراسم باشکوه بزرگان اسکی کشور از همه مناطق، استان ها و گروه ها، توانست یک گام مثبتی برای وحدت اسکی در کشور باشد که امیدوارم این راه بتواند در جهت توسعه ورزشهای زمستانی در ایران مؤثر باشد.
محمدرضا داورزنی هم در حاشیه تجلیل از پیشکسوتان اسکی گفت: افتخار داشتیم در خدمت پیشکسوتان ورزش باشیم. کار ارزشمندی که فدراسیون انجام داد، این بود زمانی که این افراد در قید حیات هستند، از آنها تجلیل شد.
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اسکی کردن جزو ورزش های مفرح است و من قبلاً اسکی می کردم، اما الآن با توجه به کمبود وقت، توفیق ندارم اسکی کنم.
در این جلسه همچنین دکتراحمدی با قدردانی از برگزار کنندگان این مجمع گفت: پیشکسوتان سرمایه گران سنگ ورزش اسکی هستند.
معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان افزود: جای تبریک دارد که پس از چهار سال و با حمایت صندوق حمایت از پیشکسوتان این مراسم برگزار شد. اگر ما در ورزش نتوانیم جمع پیشکسوتان ورزشی را با ورزش همراه کنیم، ورزش را از ریشه های آن جدا کرده ایم، زیرا ریشه اصلی هر رشته ورزشی پیشکسوتان آن هستند.
در ادامه این جلسه عیسی ساوه شمشکی رئیس اسبق فدراسیون اسکی گزارشی از فعالیت های سالهای گذشته این فدراسیون را به مجمع ارائه کرد.
در این جلسه از تلاش های منوچهر زندی به عنوان پیشکسوت رسانه و فعال اسکی در سالیان گذشته، توسط فدراسیون اسکی تجلیل شد.
گفتنی است در مجمع پیشکسوتان اسکی از 7 المپین و مدال آور پیشکسوت، 7 پیشکسوت مدیر تحول گرا و 25 نفر از پیشکسوتان که یک عمر خدمت کردند و متخصصین فنی بودند، با اهداء لوح و هدایای نفیس تجلیل به عمل آمد.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved