یک شنبه 24 آذر وضعیت جاده شمشک به دیزین برای بازگشایی در فصل جدید اسکی بررسی شد  
   
 
مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون وزیر راه و شهرسازی از پیست بین المللی دیزین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، عصر یکشنبه ۲۴ آذرماه مهندس حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه به همراه مهندس هاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با حضور در پیست اسکی دیزین، از وضعیت جاده شمشک به دیزین، مشکلات تردد و حجم سنگین برف موجود در مسیر در آستانه شروع فصل جدید اسکی، بازدید کردند.

در ادامه این بازدید نیز جلسه ای در محل هتل دیزین برگزار و مقرر شد با تدابیر وزارت ورزش و جوانان، وزارت راه و شهرسازی و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، جاده بالای دیزین برای رفاه حال ورزشکاران علاقمند به ورزش های زمستانی، در طول فصل جدید به طور مستمر بازگشایی گردد.

همچنین در این جلسه، پیرامون وضعیت جاده دیزین به گچسر و اقدامات لازم جهت ترمیم، ایمن سازی و بازگشایی آن برای فصل تابستان نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدید مهندس نوروزی مدیرکل راه استان تهران، عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی و حمیسی مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک نیز حضور داشتند.