دو شنبه 01 آبان افتتاح سالن دوومیدانی بروجن، باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه انقلاب  
   
  به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، سالن دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن که به همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور احداث گردیده است، توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، دکتر مسعود سلطانی فر امروز شنبه 29 مهر ماه سالن دوومیدانی شهرستان بروجن را با حضور مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مردم ورزش دوست بروجن افتتاح کرد. عملیات احداث پروژه سالن دوومیدانی شهدای ورزشکار بروجن از سال 87 آغاز شده و دارای فضای سرپوشیده به مساحت 10 هزار مترمربع و فضای روباز به مساحت 35 هزار مترمربع است و از امکانات آن می توان به سونا، جکوزی، رختکن مجزای بازیکنان، مربیان و داوران، اتاق بدنسازی، جایگاه خبرنگاران، اتاق رسانه و اسکوربرد به مساحت 28 مترمربع اشاره کرد.

همچنین باشگاه پدل و مجتمع فرهنگی مجموعه ورزشی انقلاب صبح یکشنبه 30 مهرماه با حضور وزیر ورزش وجوانان افتتاح شد. مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حاشیه افتتاحیه این باشگاه گفت: موضوع خصوصی سازی در کشور جزو شعارهای دولت تدبیر و امید است که باید انجام شود و فقط بحث فروش اماکن ورزشی مطرح نیست. بر این اساس ما در بحث تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی، با کمک بخش خصوصی توانستیم طرح های مختلفی نظیر همین باشگاه پدل، ورزشگاه نقش جهان اصفهان و سایر موارد را تکمیل و افتتاح کنیم.

مجموعه ورزشی پدل مجموعه انقلاب شامل 3 زمین استاندار با ابعاد 10در20 و یک زمین مینی پدل به ابعاد 6در20 متر و دارای سالن کنفرانس،ریکاوری ورزشی (ورزش های راکتی)، لاکرهای مجهز به اتوماسیون، فروشگاه ورزشی، رستوران و کافی شاپ است. این باشگاه دارای جایگاه ویژه تماشاچیان با ظرفیت 170 نفر در ضلع شمال شرقی مجموعه ورزشی انقلاب تهران احداث شده و اولین مجموعه تخصصی پدل در ایران و خاورمیانه است.

دکتر سلطانی فر که صبح یکشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جاده تندرستی حضور یافته بود، پس از برگزاری ورزش همگانی با کارکنان وزارتخانه، مجتمع فرهنگی و باشگاه پدل مجموعه ورزشی انقلاب را مورد افتتاح قرار داد. مجتمع فرهنگی و کتاب خوانی مجموعه انقلاب در قسمت مرکزی مجموعه و مجاورت جاده تندرستی واقع شده است.