دو شنبه 09 مهر پیگیری و بررسی مصوبات گذشته از معاونت پشتیبانی  
   
  نشست شورای معاونین، مدیران و مشاورین با مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، در ابتدای این نشست که صبح امروز یکشنبه 8 مهرماه به منظور پیگیری و بررسی مصوبات جلسات گذشته از معاونت پشتیبانی صورت گرفت، "جعفری" معاون پشتیبانی ضمن ارائه گزارش مذکور، به بیان توضیحاتی پیرامون مجمع عمومی شرکت در روز گذشته با حضور وزیر ورزش و جوانان پرداخت.

وی در ادامه بر تکریم ارباب رجوع در مجموعه ها و تاکید مدیران مبنی بر رعایت این مهم اشاره کرد. همچنین پیگیری وصول مطالبات از فدراسیون ها و بهره برداران و قیمت گذاری منطقی اماکن مربوطه از دیگر مواردی بود که معاون پشتیبانی شرکت توسعه بدان اشاره نمود.

سپس مهندس کریمی با اشاره به وضعیت شکننده بهره برداران، از مدیران مجموعه ها خواست در این خصوص تدبیری بیندیشند تا طرفین متضرر نگردند. همچنین مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از توجه به خودکفایی و استقلال مجموعه های ورزشی تحت پوشش این شرکت سخن گفت تا مدیران مربوطه بتوانند بر منابع خود مدیریت بهتر و بیشتری داشته باشند.

وی در خاتمه با اشاره به پاسخ دهی به موقع و سریع نامه ها توسط مدیران ستادی و مجموعه ها، بر رعایت این مهم تاکید نمود. گفتنی است در این جلسه که به مدت دو ساعت به طول انجامید جمعی از معاونین، مدیران و مشاورین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.