دو شنبه 30 مرداد برگزاری نشست نمایندگان پیست‌های اسکی با رییس فدراسیون  
   
  نشست نمایندگان پیست‌های اسکی با رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون اسکی و نیز کمیته های درگیر در برگزاری مسابقات جهت بررسی میزبانی پیستهای اسکی در فصل پیش رو و برنامه‌ریزی‌های لازم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این نشست ضمن بررسی تقویم برگزاری رقابت‌های اسکی در رشته‌های آلپاین، اسکی صحرانوردی، اسنوبرد و اسکی نمایشی در فصل 96 – 97 ، نمایندگان پیست‌ها بر همکاری همه جانبه با فدراسیون اسکی برای برگزاری هرچه مناسبت تر رقابت‌های اسکی تاکید کردند.

سید عبدی افتخاری ریاست فدراسیون اسکی ضمن قدردانی و تشکر از حمایت‌ها و همراهی پیست‌های اسکی با فدراسیون در برگزاری رقابت‌های مختلف، فصل اسکی پیش رو را با توجه به برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی حائز اهمیت بسیار دانست و نسبت به برنامه‌ریزی گسترده فدراسیون برای برپایی رقابتهای ‌لیگ، رقابتهای قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف، رقابتهای شهرنشینان و دیگر رقابتهای اسکی در رویدادهای مختلف خبر داد.

در این نشست سردار عبدالرضا آژیر به نمایندگی از پیست دیزین، سیف‌الله بلوکات به نمایندگی از پیست دربندسر، محمودرضا قیدی به نمایندگی از پیست توچال و محسن گودرزی به نمایندگی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و پیست اسکی شمشک حضور داشتند.

بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، مهدی حیدری نایب رئیس، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان، آرش لاچینی رئیس کمیته اسنوبرد، محمد ونکی رئیس کمیته لیگ و امور باشگاه‌ها، مصطفی میرهاشمی سرپرست کمیته صحرانوردی، حسن احمدی رئیس کمیته مسابقات، حسین موسوی‌پور مدیر امور بین المللی و مرتضی محسن‌پور مدیر روابط عمومی فدراسیون اسکی دیگر حاضرین این نشست بودند.