شنبه 07 دی هیچ‌ مشکلی برای تردد اسکی‌بازان از جاده بالای دیزین نیست/ درآمدها صرف استانداردسازی می‌شود  
   
  بهره بردار پیست اسکی‌ بین‌‌المللی دیزین با اشاره به خبر امروز خبرگزاری فارس به ارائه توضیحاتی در خصوص جاده بالای دیزین پرداخت. مشروح این توضیحات در ذیل آمده است :

- ایمن‌سازی جاده شمشک به دیزین به صورت کامل انجام شده و برای تردد اسکی‌بازان از مسیر مشکل وجود ندارد. مسیر شمشک به دیزین از سال 1353 به منظور خدمت‌رسانی به اسکی‌بازان و دیگر مراجعه‌کنندگان به پیست اسکی دیزین احداث گردید. امسال نیز با حضور فدراسیون اسکی به عنوان بهره‌بردار پیست اسکی بین‌المللی دیزین تمامی اقدامات لازم برای فراهم‌ آوردن بهترین شرایط برای اسکی‌بازان صورت گرفت و علاوه بر ایمن‌سازی کامل جاده شمشک به دیزین، دستگاه‌های بالابر پیست نیز به صورت کامل استانداردسازی شده است.

- به منظور ایمن‌سازی کامل جاده شمشک به دیزین، پیمانکاری با سوابق اجرایی بسیار خوب و مورد تایید اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان تهران برای پاکسازی و ایمن‌سازی این جاده فعالیت خود را پیش از بازگشایی پیست شروع کرد و با بهترین کیفیت و در نظر گرفتن استانداردهای لازم این جاده برای تردد اسکی‌بازان و دیگر مراجعه‌کنندگان به پیست ایمن‌سازی و پاکسازی شد.

- پیش از بازگشایی پیست اسکی دیزین، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان تهران از محور شمشک به دیزین بازدید به عمل آوردند و بر همکاری کامل با فدراسیون اسکی و نیز پیمانکار جاده شمشک به دیزین تاکید نمودند.

- با توجه به اینکه فدراسیون اسکی به عنوان متولی اصلی ورزش اسکی امسال پیست دیزین را در اختیار دارد، تمامی موارد لازم برای بازگشایی ایمن و مطمئن جاده شمشک به دیزین در نظر گرفته شده و اسکی‌بازان و دیگر مراجعه کنندگان گرامی می‌توانند بدون دغدغه در این جاده تردد نمایند و تمامی اخبار و اطلاعات در مورد این مسیر به صورت لحظه‌ای منتشر می‌شود.

- با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و هزینه‌های زیادی که برای استانداردسازی دستگاه‌های بالابر پیست شده و نیز هزینه بسیار بالای ایمن‌سازی و پاکسازی جاده شمشک به دیزین که به ده‌ها میلیون تومان در ماه می‌رسد، قیمت بلیت پیست و نیز هزینه ورودی جاده شمشک به دیزین برای رفاه‌ حال مراجعه کنندگان کاهش پیدا کرده است.

- فدراسیون اسکی ایران نگاه ویژه‌ای به پیست اسکی دیزین به عنوان بزرگترین پیست اسکی ایران دارد و تمامی تلاش خود را برای فراهم‌ آوردن بهترین شرایط و در نظر گرفتن استانداردهای لازم برای اسکی‌بازان در نظر گرفته است و بر همین اساس درآمدهای بدست آمده از این پیست صرف استانداردسازی آن خواهد شد.