یک شنبه 17 تیر اعتقاد وزارت ورزش و تعهد دولت تدبیر و امید ، تکمیل و افتتاح پروژه های روی زمین مانده از قبل است  
   
 
حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تاکید کرد: اعتقاد وزارت ورزش و تعهد دولت تدبیر و امید ، تکمیل و افتتاح پروژه های روی زمین مانده از قبل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از برنا، کریمی روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت ورزشی و احداث استادیوم 5 هزار نفره ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان با حضور گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان تهران و یوسفی فرماندار ورامین برگزار شد اظهار داشت: از دولت های قبل تا کنون 700 پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد در کشور روی زمین مانده که تکمیل آن در حال حاضر اولویت وزارت ورزش نیست.

وی افزود : علاوه بر این ۲۳۶ پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد در کشور وجود دارد که با تلاش های صورت گرفته ، امسال 40 پروژه تکمیل و تحویل داده می شود.

وی گفت : شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تا کنون احداث پروژه ورزشی جدیدی را تعریف نکرده و تکمیل پروژه های ورزشی دولت های قبل ، در اولویت این شرکت قرار دارد.

کریمی افزود : در مجموعه وزارت ورزش و جوانان و در حوزه عمران وظایف به سه بخش تقسیم شده که ادارات کل ورزش و جوانان پیگیر پروژه های استانی ، اداره کل فنی پیگیر پروژه های کوچک ملی و شرکت توسعه و نگهداری ، پیگیر پروژه های ملی است بنابراین این شرکت پیگیری پروژه های 2 هزار و 500 نفری به بالا را بر عهده دارد.

وی گفت : شرکت توسعه و نگهداری هیچ گونه دخل و تصرفی در حذف ، افزایش و یا کاهش پروژه های ورزشی ندارد و تنها مجری این طرح ها است.

کریمی با اشاره به لزوم احداث و تکمیل پروژه استادیوم 5 هزار نفری ورامین گفت : اجرای این پروژه در سال 1388 و در سفر رئیس جمهور دولت نهم به ورامین به تصویب رسید و تلاش داریم که در سال 97 و همزمان با هفته دولت ، فاز اول این پروژه را به بهره برداری برسانیم.

وی تأکید کرد اعتقاد وزارت ورزش و تعهد دولت تدبیر و امید ، تکمیل و افتتاح پروژه های روی زمین مانده از قبل است. مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از تمامی دستگاه ها و ارگان ها خواست تا در حد توان به مجموعه ورزش مناطق خود یاری رسانده و در توسعه فضاهای ورزشی بکوشند. وی همچنین خواستار کمک و همکاری بیشتر شهردار و اعضای شورا به توسعه ورزش در این شهرستان در زمینه واگذاری زمین، ساخت و تجهیز شد.

وی افزود: زمانیکه در استانداری بودم پیگیر عملیاتی شدن این طرحها از مدیر عامل وقت شرکت توسعه بودم و اکنون خودم در این مقام هستم و انشاءاله این طرحها را افتتاح خواهیم کرد.

کریمی با تأکید بر لزوم غنی سازی اوقات فراغت جوانان با ورزش گفت : اوقات فراغت جوانان و پرداختن به ورزش ، نتایج مثبتی در ورزش قهرمانی به همراه دارد و بی توجهی به آن ، مشکلات جدی برای جامعه به همراه می آورد.

سپس مدیرعامل شرکت توسعه بعد از بازدید از مراحل آماده سازی استادیوم ورامین، از چند پروژه ورزشی این شهرستان نیز بازدید کرد.