یک شنبه 17 تیر افتتاح فاز اول ورزشگاه های ملارد و نسیم شهر در هفته دولت  
   
 
فاز اول ورزشگاه های 5 هزارنفری ملارد و نسیم شهر، در صورت تامین منابع مالی لازم، هفته دولت افتتاح خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس کریمی مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه به همراه "گل محمدی" مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، سه شنبه 12 تیرماه با حضور در برخی از شهرستان های جنوب غربی این استان، از ورزشگاه های نیمه تمام آنها بازدید کرد.

وی ابتدا راهی شهریار شد تا از ورزشگاه 5 هزارنفری نیمه تمام وحیدیه بازدید کند. در این بازدید که "طاهری" فرماندار و "صیفوری" رییس ورزش و جوانان شهریار نیز حضور داشتند، مهندس کریمی دستورات لازم را جهت تکمیل هر چه سریعتر این پروژه اعلام نمود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه در ادامه راهی ملارد، نسیم شهر و شهرستان بهارستان شد. فاز اول دو ورزشگاه 5 هزارنفری در این شهرستان ها قرار است در صورت تامین اعتبار مالی لازم و رفع مشکلات موجود، هفته دولت تکمیل گردد. "خطیبی" و "سلیمان پور" نیز در این بازدید، مهندس کریمی را همراهی کرده و در جریان مشکلات مالی و تخصیص اعتبارات قرار گرفتند.

گفتنی است در این بازدید یک روزه، "رحمتی" معاون فنی و مهندسی، "رهگذر" مسوول پیگیری های ویژه و سرپرست روابط عمومی، "انصاری" مسوول بودجه شرکت و "اصل عربی" مدیر فنی منطقه نیز حضور داشتند.