دو شنبه 21 خرداد ارزیابی کمی و کیفی روابط عمومی مجموعه های ورزشی  
   
  نشست مسوولان روابط عمومی مجموعه های ورزشی با مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یکشنبه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه، اولین جلسه مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور یکشنبه 20 خرداد ماه با حضور"رهگذر" مسئول پیگیریهای ویژه مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شرکت و مسوولان روابط عمومی مجموعه های تحت پوشش برگزار شد.

در این جلسه ابتدا مدیر روابط عمومی شرکت به ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و فعالیت های انجام شده در بدو ورودشان به شرکت پرداخت. به روزرسانی سامانه ارتباط با مدیرعامل، نصب صندوق های ارتباط مستقیم با مدیر عامل در مجموعه های تحت پوشش و برگزاری جلسه دیدار کارکنان با مدیرعامل و رییس هیات مدیره در روزهای دوشنبه هر هفته از مهمترین این موارد بود.

"رهگذر" در ادامه پیرامون ابلاغیه جدید "مهندس کریمی" مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت توسعه با موضوع انتصاب مسئولان روابط عمومی مجموعه ها با همکاری و اعلام نظر وی خبر داد.

سپس وی به تشریح برنامه های آتی روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور پرداخت. این موارد شامل انعقاد قرارداد همکاری دوجانبه با خبرگزاری های برنا و ایرنا جهت مستند سازی و انتشار اخبار شرکت توسعه و مجموعه های ورزشی، ارزیابی کمی و کیفی روابط عمومی مجموعه ها، تغییرات در ساختار وب سایت ها و تولید روزنامه دیواری داخلی بود.

در ادامه مسوولان روابط عمومی مجموعه ها ضمن معرفی و ارائه گزارش از وضعیت این واحد در مجموعه تحت پوشش، پیشنهاداتی از جمله آموزش و ارتقای دانش نیروهای روابط عمومی، اسپانسرینگ و درآمد زایی، تعامل و همکاری بین مسوولان روابط عمومی ها و تجهیز امکانات سخت افزاری بیان نمودند.

گفتنی است در این نشست که به مدت سه ساعت به طول انجامید، یوسف نیا، الیاسی، محمودیان، مطلق، کریمی و موسوی مسوولان روابط عمومی مجموعه های آزادی، انقلاب، شهید کشوری، شهید شیرودی، سوارکاری و اسکی و همچنین شاه حسینی، حاجیلو و محمودی کارشناسان روابط عمومی شرکت توسعه نیز حضور داشتند.