سه شنبه 15 فروردین در مجموعه های اسکی مشکلات زیادی داریم که باید در سال جدید مرتفع گردد  
   
  مدیرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي در دیدار نوروزی با كاركنان، اهداف این شرکت در سال جدید را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، مهندس مدبر سه شنبـه 15 فروردین ماه در دیدار نوروزی با كاركنان شرکت و مجموعه ها، با اعلام اینکه سالی که گذشت هم از لحاظ اقتصادی و هم کاری، سال سختی برای ما بود گفت: امیدواریم در سال 96 که توسط مقام معظم رهبری به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین شده است با تلاش و کوشش بیشتر و همچنین با عنایت ویژه ای که دولت به ما خواهد کرد بتوانیم بهتر از قبل عمل نماییم.

وی افزود: حیطه کاری ما نیز به نوعی با تولید و اشتغال سر و کار دارد و خدماتی که در مجموعه های ورزشی ارائه می دهیم، باعث افزایش اشتغال می شود. در حقیقت می توانیم زمینه ای ایجاد کنیم که منجر به اشتغالزایی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه با بیان اینکه تدبیر و تفکر را در سال جدید سرلوحه خود قرار دهیم اظهار داشت: تلاش کنیم علاوه برکارهای روزانه، چند کار شاخص و مهم را در اولویت قرار داده و به سرانجام برسانیم که حجم زیادی از کارها بدین ترتیب انجام شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته علاوه بر فعالیت های جاری و عمرانی روزمره، 4 هدف برای شرکت توسعه در نظر گرفتیم که فقط یک هدف ما محقق نشد. افتتاح ورزشگاه نقش جهان اصفهان، صندلی گذاری ورزشگاه آزادی در موعد مقرر و پیش از مسابقه با قطر در شهریور ماه و بازسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز سه هدف اصلی ما بود که در سال 95 پایان یافت.

مهندس مدبر در خاتمه اظهار داشت: در سال جدید نیز با در نظر گرفتن بودجه و امکاناتی که در اختیار داریم باید برنامه ریزی کرده و هدف گذاری کنیم که به نظر بنده چند هدف مهم از جمله بازسازی کامل ورزشگاه آزادی و تکمیل و افتتاح ورزشگاه 50 هزارنفری میانرود را خواهیم داشت. همچنین در مجموعه های اسکی و انقلاب نیز مشکلات زیادی داریم که باید در سال جدید مرتفع گردد.

این مراسم از ساعت 10 صبح با حضور کلیه معاونین، مدیران و کارمندان شرکت توسعه و مجموعه ها در سالن همايش‌هاي مجموعه ورزشي انقلاب آغاز شد.