دو شنبه 02 اسفند نتایج مسابقات اسکی قهرمانی استان البرز به میزبانی دیزین  
   
  مسابقات قهرمانی اسکی آلپاین در رشته مارپیچ بزرگ البرز عصر یکشنبه 1 اسفند با معرفی برترین ها در پیست دیزین به کار خودپایان داد.

رئیس هیات آلپاین البرز روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: این مسابقات صبح دیروز در رده های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور 80 اسکی بازان البرزی آغاز شد. این دوره از مسابقات به مناسبت یادبود قهرمانان و پیشکسوتان اسکی استان البرز انجام شد.

کلهر اضافه کرد: در رده پسران نونهال آرمان تیر، سید اکبر صید، محمد رضا غلامی و در رده دختران نونهال الینا عبادی ،هنگامه بها و مدیسا مقدید به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. در رده نوجوانان پسر مهدی بها،حسام کلهر و علی کلهر و در رده نوجوانان دختر دنیا طبری، نازنین مقدید و سبا جعفری رتبه های برتر را به دست آوردند.

رئیس هیات آلپاین البرز گفت: در جوانان 1 دختر زهرا مقدید، زهرا سولقانی و نرگس تیر و در رده جوانان 1 پسر مهدی جعفری، محمد اکبری و مهرشاد غلامی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند. در رده خرسالان 1 امیر حسین کلهر،علیرضا کلهر و انوشیروان کلهر و خردسالان 2 امیر علی جعفری، ایلیا کلهر و سپهر کلهر مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.