یک شنبه 13 آبان تجهیزات پیست دیزین کرج تا آذرماه نوسازی می شود  
   
  روند استاندارد سازی و آماده سازی تجهیزات پیست بین المللی دیزین تا آذرماه امسال به پایان می رسد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، ابوالفضل شمشکی ناظر مجموعه های اسکی در پیست دیزین روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون استاندارد سازی پیست دیزین مطابق با قوانین و مقررات این بخش پیش می رود. به روز رسانی و استاندارد سازی دستگاه های موجود در پیست بین المللی نیز در حال انجام است و اوایل آذرماه امسال اقدامات اساسی برای استاندارد سازی تمام دستگاه ها به پایان رسیده و پیست آماده تحویل و بهره برداری می شود.

ناظر پیست دیزین افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی در اوایل آذرماه بارش های خوبی در ارتفاعات البرز داریم و از اواسط آذرماه پیست بین المللی دیزین آماده خدمات رسانی به اسکی بازان است.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران نیز در این بازدید گفت: برنامه های متعددی از سوی فدراسیون برای فصل سرما پیش بینی شده تا پیست بین المللی دیزین البرز میزبان رویدادهای مختلف شود. عبدی افتخاری افزود: بازسازی و استاندارد سازی سه خط اساسی پیست بین المللی دیزین بیش از یک ماه پیش آغاز شده که تاکنون نیز پیشرفت خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: روند استاندارد سازی و بازسازی این پیست تا تکمیل آن با هدف اجرایی ساختن برنامه های فدراسیون در دی و بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

افتخاری گفت: دیگر کارهای پیست نیز به سرعت با هدف اصلاح آن ادامه خواهد داشت تا پیست بین المللی دیزین برای فصل سرما و اسکی، بدون دغدغه و با آرامش خاطر در اختیار مردم قرار گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در گفت وگو با ایرنا با اشاره به روند استاندارد سازی دستگاه های پیست بین المللی دیزین اظهار داشت: هم اکنون بخش خصوصی در حال برطرف کردن نواقص و کاستی های پیست بین المللی دیزین است. امیر غفرانی افزود: طبق دستور وزیر ورزش و جوانان ، مشکلات فنی پیست دیزین باید تا 25 آبان ماه سال جاری برطرف شود.

وی ادامه داد: پیست بین المللی دیزین اکنون در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور قرار دارد. پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از جاذبه های ورزشی تفریحی البرز، بزرگترین پیست ایران و خاورمیانه بوده و در فصل سرد و گرم سال میزبان رقابت های کشوری و بین المللی است.