چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
یک شنبه 15 آبان
جلسه بررسی وضعیت گاز رسانی به پیست اسکی دیزین برگزار شد
جلسه بررسی وضعیت گاز رسانی به پیست اسکی دیزین برگزار شد
با حضور مدیر مجموعه های اسکی و مدیرعامل شرکت گاز البرز؛
جلسه بررسی آخرین وضعیت گاز رسانی به پیست بین المللی اسکی دیزین امروز ۱۵ آبان در دفتر مدیریت شرکت گاز استان البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی ؛ امروزیکشنبه ۱۵ آبان ماه جلسه ای به میزبانی اداره گاز استان البرزبا حضور"مهدی ملک نیا" مدیر مجموعه پیست های اسکی شمشک ودیزین، "سید رضا غفاریان" مدیر عامل شرکت گاز استان البرز، مدیرهتل گاجره ومدیر هتل دیزین در خصوص بررسی وضعیت گاز رسانی به پیست اسکی دیزین برگزار شد.
درابتدا جلسه مدیر کل گاز استان البرز ضمن خوش آمد گویی به حضار در مورد پروژه های گازرسانی محور کرج به چالوس اظهار کرد: پروژه های محور کرج به چالوس با پنج برابر سرعت در مقایسه با سال گذشته در حال پیشروی و انجام است و یکی از دشوارترین پروژه های گازرسانی در کشور در این مسیر در حال انجام است.
در ادامه ملک نیا مدیر مجموعه پیست های اسکی شمشک و دیزین نیز ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت گاز استان البرز گزارشی در خصوص پیشینه پیست و شرایط توریستی آن و بررسی شرایط فعلی ارائه و اظهار داشت: گازرسانی به پیست باعث کاهش دشواری های تهیه سوخت اهالی منطقه می شود و امیدوارم با رعایت موازین و استاندارد های لازم زیست محیطی این محدوده در آینده ای نزدیک عملیات گازرسانی به پیست اسکی دیزین جهت خدمت رسانی به ورزشکاران وعلاقه مندان به ورزش اسکی در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved