پنج شنبه 26 اسفند مهندس عاصم یوسفی: در سال نو هم پرتلاش ، شفاف و صادق باشیم  
   
  آخرین نشست مدیرعامل با معاونین و مدیران و مشاورین شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور امروز پنجشنبه 26 اسفندماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مهندس علیرضا عاصم یوسفی ضمن تبریک میلاد ولی عصر (عج) و فرا رسیدن سال نو و همچنین تقدیر و تشکر از تلاش های حاضرین ابراز داشت: طی 6 ماه گذشته، کارها را به نحو احسنت پیش بردیم و تلاش کردیم در این مدت، حال دل مردم خوب شود. امیدوارم در سال نو با توجه به آیه تحویل سال "حول حالنا " این مهم در دل همه نمود ظاهری پیدا کند.

وی به افتتاح پروژه های ورزشی اشاره کرد و افزود: همه تلاش کردیم در دهه مبارک فجر، پروژه هایمان افتتاح و به مرحله بهره برداری برسد که این مهم حاصل تلاش همه همکاران بود. در این 6 ماه حرف نزدیم و فقط عمل کردیم.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به فواید کار تیمی و منسجم، ادامه داد: امروز بعد از 6 ماه که اشراف کامل به امور پیدا کرده ایم عین برادر کنار همدیگر بودیم و کار را جلو بردیم و خرسندم که کسی تکروی نکرد. در سال جدید نیز با تفکری جدید کار را جلو خواهیم برد. می خواهم از همه که به یکدیگر کمک کرده و از شکست دیگران خوشحال نشویم. اگر تلاش می کنیم و به موفقیت می رسیم و حال دل کارکنان و ورزشکاران و اعضای مجموعه ها خوب است، حاصل کار تیمی است. حفظ بیت المال برای ما مهم بوده و به خوبی باید از آن مراقبت کنیم.

مهندس عاصم یوسفی در خصوص مجموعه های ورزشی هم اظهار داشت: دستورات مقام عالی وزارت ورزش و جوانان جناب آقای دکتر سجادی را اجرایی خواهیم کرد تا مردم عزیز و ورزشکاران محترم بتوانند به سهولت از مجموعه های ورزشی استفاده نمایند. مجموعه ورزشی شهید شیرودی یک میراث فرهنگی است که در سال آینده، تلاش خواهیم کرد اقدامات خوبی در آن انجام شده و مانند مجموعه ورزشی آزادی به روز رسانی شود. این اقدامات همچنین در مجموعه های اسکی دیزین و شمشک نیز بکار بسته خواهد شد تا سال آینده خدمات بهتری به ورزشکاران ارایه دهیم.

وی در خاتمه به دوران پساکرونا اشاره کرد و گفت: ان شا الله در سال جدید ویروس منحوس کرونا ریشه کن شده تا همه در کنار هم، شاهد رقم زدن اتفاقات خوبی باشیم. امیدوارم در سال جدید، پرتلاش، شفاف و صادق باشیم و با این شعار جلو برویم.