شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
پنج شنبه 27 شهریور
برگزاری جلسه معارفه بهره بردار خصوصی پیست دیزین
برگزاری جلسه معارفه بهره بردار خصوصی پیست دیزین
حمیسی: فضای رقابتی در پیست های اسکی جای خود را به رفاقت خواهد داد
جلسه معارفه بهره بردار جدید پیست بین المللی دیزین چهارشنبه 26 شهریور ماه با حضور همکاران و پرسنل دیزین در محل پیست برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی، در این جلسه حمیسی مدیر مجموعه های اسکی به تشریح چگونگی فرآیند تشریفات قانونی مزایده برای حضار پرداخت. وی در ادامه ضمن تبریک به برنده مزایده و تشکر از سایر متقاضیان که در فضای رقابتی سالم در این امر شرکت نمودند اظهار داشت: در نهایت شرکت تله کابین دربندسر که سابقه طولانی در امر پیست داری را دارد موفق به پیشی گرفتن از رقبا گردید.

وی افزود: آنچه مسلم است از این به بعد فضای رقابتی جای خود را به رفاقت خواهد داد و امیدواریم با شناختی که از بهره بردار جدید داریم با بهره مندی از تمامی ظرفیت و پتانسیل اهالی و بومیان محلی و تمام کسانی که می تواند گامی در بهبود شرایط پیست داشته باشند و آنرا به مجددا به روزهای آرمانی خود برسانند ، استفاده نمایند.

حمیسی در خاتمه ابراز امیدواری کرد پیست دیزین این توانمندی را داراست که بصورت چهار فصل مورد بهره برداری قرار گیرد.

در انتها حسن شمشکی بهره بردار جدید طی سخنانی عنوان داشت: از تمامی ظرفیت و توانمندی اهالی و بومیان محلی استفاده خواهد نمود و تلاش خواهیم نمود در کنار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور دوران طلایی پیست دیزین را به آن بازگردانیم.



تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved