چهارشنبه, 05 اردیبهشت, 1403
WEDNESDAY, April 24, 2024
سه شنبه 11 شهریور
بازدید سرپرست جدید فدراسیون اسکی از پیست دیزین
بازدید سرپرست جدید فدراسیون اسکی از پیست دیزین

سرپرست فدراسیون اسکی سه شنبه 11 شهریور از پیست دیزین بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی با حضور در محل پیست اسکی دیزین علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف این پیست، با عوامل این مجموعه در دیداری صمیمانه به گفت‌و‌گو نشست.

در این بازدید سرپرست فدراسیون اسکی، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف پیست اسکی دیزین آخرین شرایط این پیست و روند انجام استانداردسازی و تجهیز مجموعه اسکی دیزین را برای فصل اسکی پیش‌رو مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

صبوریان همچنین در دیدار با عوامل فنی، کارمندان و کارگران مجموعه اسکی دیزین ضمن قدردانی از تلاش‌های آنها ابراز امیدواری کرد تا فصل اسکی پیش رو به بهترین شکل برای عوامل بزرگترین پیست اسکی ایران سپری شود.

سرپرست فدراسیون اسکی همچنین به روند واگذاری پیست اسکی دیزین از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به بخش خصوصی اشاره کرد و ابرازی امیداری نمود تا با خصوصی‌سازی این پیست شاهد توسعه و پیشرفت زیرساخت‌های بزرگترین پیست اسکی ایران باشیم.

در این بازدید محمدحسین حمیسی مدیر مجموعه‌های اسکی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، علی‌عمران سولقانی رئیس هیات اسکی استان البرز، رستم کلهر رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان كرج، مقیمی مدیر حراست مجموعه اسکی دیزین نیز حضور داشتند.




تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved