یک شنبه 14 بهمن قهرمانی صادق کلهر در مسابقات بین المللی اسکی معلولان در دیزین  
   
  در پایان رقابت‌های بین‌الملی اسکی معلولان در رشته آلپاین و در ماده مارپیچ بزرگ، صادق کلهر در جایگاه نخست ایستاد.

به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی به نقل از ایسنا، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رقابت‌های بین المللی پارااسکی در ماده آلپاین مارپیچ بزرگ با حضور ۱۴ اسکی باز شامل ۱۱ ورزشکار مرد و ۳ ورزشکار زن روز شنبه ۱۳ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار شد.

در رقابت‌های صبح بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و۶ ثانیه و ۴۱ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه و سیدامید جعفری از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۰ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه و یک صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران نتوانست مسابقه را به پایان برساند.

در رقابت‌های بعد از ظهر و در بخش مردان، صادق کلهر از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مهمت کویک از ترکیه با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۸ ثانیه و ۴۶ صدم ثانیه و سید امید جعفری از ایران با مجموع دو زمان زمان یک دقیقه و ۱۱ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان، گلنار راهیمورا از جمهوری آذربایجان در بخش نابینایان و کم بینایان با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۵۳ صدم ثانیه در مکان نخست ایستاد. مریم حاجی لو از ایران با مجموع دو زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه اول شد و مریم قاسمی از ایران با مجموع دو زمان ۲ دقیقه و ۵۵ ثانیه و یک صدم ثانیه دوم شد.

رقابت‌های بین المللی پاراآلپاین در ماده مارپیچ کوچک امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه و پارااسنوبرد در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه در پیست دیزین برگزار می‌شود.