شنبه, 01 اردیبهشت, 1403
SATURDAY, April 20, 2024
دو شنبه 31 مرداد
بازدید سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت از مجموعه بین المللی دیزین
بازدید سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت از مجموعه بین المللی دیزین
در آستانه برگزاری جام جهانی اسکی روی چمن سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه پیست بین المللی اسکی دیزین بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی،پیرو هماهنگی های بعمل آمده صبح امروز دوشنبه 31 مردادماه "دیبایی" سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه ضمن بازدید از مجموعه بین المللی دیزین در جریان آخرین وضعیت این سرمایه ورزشی و ملی قرار گرفت .
در ابتدای این دیدار "ملک نیا" مدیر مجموعه اسکی ضمن خیر مقدم به سرپرست معاونت مشارکتها و هیات همراه در خصوص آخرین وضعیت خطوط تله کابین و تله سی یژ و همچنین ساختمان ها و ابنیه مجموعه توضیحاتی را ارائه دادند.
در ادامه وی اظهار داشت: این مجموعه به دلیل موقعیت جغرافیایی و طبیعی یکی از بهترین پیست های اسکی در دنیا است که هر ساله در فصل زمستان میزبان علاقه مندان داخلی و خارجی ورزش های زمستانی می باشد اما به دلیل گذشت زمان و قدیمی بودن و مستهلک شدن خطوط و دستگاهها در سالیان اخیر با مشکلات متعددی روبرو بوده که رفع این مشکلات نگاه ویژه مجموعه شرکت توسعه را می طلبد .
سپس"دیبایی" سرپرست معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و کارکنان مجموعه ابراز امیدواری کرد با دستورات راهگشا و تدابیر ویژه مدیرعامل شرکت توسعه مشکلات موجود به حداقل رسیده و از حداکثر ظرفیت های مجموعه استفاده بهینه بعمل آید.
در این بازدید که به مدت 4 ساعت طول کشید مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت تله کابین دربندسر بهره بردار مجموعه نیز نشستی با آقایان "دیبایی" و "ملک نیا" برگزار کرد و در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام جهت بهره برداری مطلوب در فصل زمستان جاری توضیحاتی را ارائه کردند.
لازم به ذکر است تاج بخش مدیر سرمایه گذاری ، شمشکی معاون مجموعه های اسکی و کارشناسان معاونت مشارکتهای مردمی و جذب سرمایه نیز در این بازدید حضور داشتند .


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved