جمعه, 07 اردیبهشت, 1403
FRIDAY, April 26, 2024
چهار شنبه 19 آبان
بازنگری فعالیت مجموعه های ورزشی در مدت حضور مهندس عاصم یوسفی به عنوان مدیرعامل شرکت
بازنگری فعالیت مجموعه های ورزشی در مدت حضور مهندس عاصم یوسفی به عنوان مدیرعامل شرکت
در شورای معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صورت گرفت/
دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل ، حسینی عضو هيئت مديره، معاونین، مدیران مجموعه های ورزشی و مدیران ستادی در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در ابتدای این جلسه، مدیران از تلاش های مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل، در مدت ۵۰ روزه حضورشان در شرکت بابت پرداخت ۶ ماه معوقه ما به‌ التفاوت حقوق کارکنان و پرداخت به موقع حقوق آنها تقدیر و تشکر کردند.

سپس معاونین و مدیران جدید شرکت معرفی شده و مدیران در خصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو گزارشی را خدمت مدیرعامل محترم ارائه نمودند.

در ادامه مهندس عاصم یوسفی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مدیران شرکت در مدت حضور ایشان بعنوان مدیرعامل، به برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور محترم ، آماده سازی سالن دوازده هزار نفری آزادی جهت میزبانی مسابقات کشتی سیزم، فعالیت های انجام شده در معاونت فنی و مهندسی، معاونت مشارکت ها، وصول مطالبات از فدراسیون های ورزشی و بهره برداران مجموعه ها اشاره کردند.

سپس وی به بهره برداری پیست های اسکی دیزین و شمشک در فصل زمستان اشاره کرده و افزود: یکی از دغدغه های دکتر سجادی مقام عالی وزارت فعالیت پیست هاي اسکی شمشک و دیزین در فصل زمستان امسال می باشد.

مهندس عاصم یوسفی در بخش دیگری از این جلسه به حوزه مجموعه های سوارکاری اشاره داشت و افزود: برای ساماندهی مجموعه های سوارکاری در کل کشور برنامه اساسی خواهیم داشت. با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به رشته سوارکاری و چوگان و دستور دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان به این بخش، توجه ویژه داریم.

وی در پایان اظهار داشت: برای ما افتخار است که در یک شرکت مادر تخصصی در حوزه های مختلف از افراد متخصص بهره می‌بریم و با فعالیت و تلاش به ورزش کشور خدمت می‌کنیم.




تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved