شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
چهار شنبه 22 شهریور
قلعه‌نویی: ورزشگاه آزادی آبروی فوتبال ایران است
قلعه‌نویی: ورزشگاه آزادی آبروی فوتبال ایران است
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از رئیس جمهوری درخواست می کنم نگاه ویژه‌ای به استادیوم آزادی داشته باشد چرا که این ورزشگاه آبروی ورزش و فوتبال کشورمان است.

امیر قلعه‌نویی بعد از برتری چهار بر صفر ایران برابر آنگولا در دیداری تدارکاتی، تاکید کرد: در ابتدا از ریاست جمهوری درخواست دارم نگاه ویژه‌ای به استادیوم آزادی داشته باشد، این استادیوم مظهر ملی است و یکی از استادیوم‌های کامل دنیا به شمار می‌رود. در سالیان گذشته از این استادیوم فقط استفاده کرده‌ایم و حالا باید به فکر آن باشیم.

وی ادامه داد: این استادیوم آبروی ورزش و فوتبال ملی‌ ما بوده و خواهد بود. شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وارد میدان شد تا به سر و وضع این استادیوم رسیدگی کند و دستی به آن بکشد اما این کار نیازمند نگاه ملی است تا به سرانجام برسد. آنهایی که این کار را شروع کرده‌اند شهامت داشته‌اند که قبول مسئولیت کرده‌اند و باید به آنها کمک کرد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: وضعیت چمن ورزشگاه هم نیازمند مدیریتی ویژه است چرا که در حال خشک شدن بوده و باید برای آن فکری کرد. آقای عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا ورزشگاه آزادی را به بهترین نحو بازسازی کند، برای این منظور، بودجه خیلی مهم است. این ورزشگاه، آبروی ورزش ما و فوتبال ماست.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved