شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
جمعه 18 خرداد
بازدید از پروژه های استان های یزد، کرمان، فارس و اصفهان
بازدید از پروژه های استان های یزد، کرمان، فارس و اصفهان
در سفر چهار روزه معاون فنی و مهندسی صورت گرفت؛

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در ادامه بازدیدهای دوره ای خود از پروژه های در حال ساخت شرکت، در سفری چهار روزه از پروژه های استان های یزد، کرمان، فارس و اصفهان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور؛ سعید ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی شرکت روز دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ در اولین روز از سفر استانی خود وارد استان یزد شد و از پروژه سالن دو و میدانی و پیست دوچرخه سواری این شهر بازدید کرد.

در این بازدید که راجی معاون توسعه منابع و مدیریت اداره کل ورزش و جوانان یزد نیز ابوالفتحی را همراهی می کرد مقرر شد نواقص پروژه تا پایان تیرماه برطرف و پروژه به استان تحویل قطعی شود.
شایان ذکر است پروژه پردیس دو و میدانی آزادی یزد بعد از ۱۵ سال در دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ با همت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و با حضور وزیر وقت ورزش و جوانان افتتاح شد و برای بهره برداری در اختیار استان قرار گرفت.
در این بازدید معاون فنی و مهندسی شرکت تاکید داشت که باید کلیه نواقص منضم به تحویل موقت به قید فوریت برطرف و پروژه به استان تحویل قطعی شود.

در ادامه ابوالفتحی از پیست دوچرخه سواری استان یزد نیز بازدید کرد.
عملیات اجرایی پیست دوچرخه سواری یزد در سال ۱۳۸۵ آغاز شده و ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. در این بازدید مقرر شد پیگیری ویژه از استاندار یزد و سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور تخصیص اعتبار برای شروع مجدد عملیات اجرایی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان صورت گیرد.

معاون فنی و مهندسی شرکت روز سه شنبه ۱۵ خرداد ماه و در ادامه بازدید های خود وارد استان کرمان شد و از پروژه استادیوم ۴۰۰۰ نفری زرند کرمان و کارخانه تولید چمن مصنوعی این شهر‌ بازدید کرد.

ابوالفتحی در سومین روز از سفرهای استانی خود نیز وارد استان فارس شد و از پروژه های سالن ۶۰۰۰ نفری شهید قاسم سلیمانی و استادیوم ۵۰۰۰۰ نفری پارس شیراز بازدید کرد. در این بازدید که خداجو مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس نیز ابوالفتحی را همراهی می کرد، مقرر شد موضوع تعهدات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در خصوص تکمیل سالن ۶۰۰۰ نفری شیراز تا پایان ماه جاری به اتمام رسیده و بهره برداری از این پروژه به طور رسمی آغاز شود.

معاون فنی و مهندسی شرکت در این بازدید اعلام کرد: "پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری شهید قاسم سلیمانی شیراز در تیرماه سال ۱۴۰۰ و با پیشرفت فیزیکی حدود ۶۵ درصد ‌و به صورت ناقص و غیر قابل بهره برداری افتتاح شده بود که با پیگیری های انجام شده توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، قرار داد تکمیل سالن در تیرماه ۱۴۰۲ منعقد شد و پیرو دستور دکتر کیومرث هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان در بازدید مهرماه سال ۱۴۰۲ از پروژه، مبنی بر تکمیل هر چه سریعتر، پروژه سالن ۶۰۰۰ نفری شیراز از تیرماه امسال آماده بهره برداری کامل خواهد بود."

در ادامه ابوالفتحی با حضور در محل سازمان برنامه و بودجه استان فارس ضمن دیدار با محسن پاپری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه استادیوم ۵۰۰۰۰ نفری پارس شیراز نیز به گفت و گو پرداخت.
گفتنی است مناقصه تکمیل کارهای باقیمانده استادیوم پارس شیراز ۲۳ خردادماه در محل تالار نصرت مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
ابوالفتحی در ادامه از کارخانه تولید چمن مصنوعی این شهر نیز بازدید کرد.

معاون فنی و مهندسی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه در آخرین روز از سفرهای استانی خود وارد استان اصفهان شد و از پروژه استخر سرپوشیده هرند و استخر شاهین شهر اصفهان بازدید کرد.

سعید ابوالفتحی در بازدید از استخر سرپوشیده هرند اعلام کرد:
"عملیات اجرایی استخر سرپوشیده هرند از سال ۱۳۹۱ شروع شده که متاسفانه تا سال ۱۴۰۱ و پس از گذشت ۱۰ سال تنها حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در راستای سیاست های وزارت ورزش و جوانان مبنی بر اتمام پروژه های ناتمام، قراردادی در سال ۱۴۰۲ برای تکمیل عملیات باقی مانده استخر هرند منعقد شد و امروز پس از حدود یکسال با همت همکاران ما در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به صورت کامل و با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده افتتاح و بهره برداری است."

در این بازدید که امینی معاون عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، ابوالفتحی را همراهی می کرد مقرر شد هماهنگی لازم برای افتتاح پروژه، طی ۱۰ روز آینده با حضور مقام عالی وزارت صورت گیرد.

در ادامه معاون فنی و مهندسی شرکت وارد شهرستان شاهین شهر شد و از استخر سرپوشیده مجموعه ملت این شهرستان بازدید کرد.
استخر سرپوشیده شاهین شهر که از سال ۱۴۰۱ در لیست پروژه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تعریف و از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به شرکت منتقل شده، دارای پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد است.

ابوالفتحی در خصوص این پروژه اعلام کرد: "پس از ابلاغ پروژه در سال ۱۴۰۱ به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، با انتخاب مشاور، تهیه لیست کارهای باقیمانده، برآورد اجرای کار و برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار انجام شد و انعقاد قرار داد در سال ۱۴۰۲ صورت گرفت. با توجه به تخصیص اعتبار مناسب به پروژه و شروع عملیات اجرایی از ابتدای امسال امیدواریم بتوانیم مطابق برنامه زمانبندی پروژه را پیش برده و در اختیار مردم‌ شریف شهرستان شاهین شهر قرار دهیم."


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved