سه شنبه, 01 آبان, 1403
TUESDAY, October 22, 2024
دو شنبه 18 تیر
شرایط ورزشکاران قایقرانی و‌ دریاچه مجموعه آزادی، بسیار مناسب است
شرایط ورزشکاران قایقرانی و‌ دریاچه مجموعه آزادی، بسیار مناسب است
وزیر ورزش و جوانان:

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی ضمن بازدید از اردوی تیم ملی قایقرانی پارالمپیک از نزدیک شاهد تمرینات ملی‌پوشان ایران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در این بازدید که اسبقیان معاون امور فرهنگی، توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای، کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی و مهدی نصیبی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی، وزیر ورزش را همراهی می‌کردند، سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی توضیحاتی درباره روند آماده‌سازی قایقرانان پارالمپیکی ایران ارائه کرد.

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید گفت: از هفته قبل بازدید از اردوهای تیم‌های اعزامی به بازیهای المپیک و پارالمپیک را آغاز کردیم و ‌امروز در فدراسیون قایقرانی حضور پیدا کردیم تا از نزدیک با این دو‌ ورزشکار پارالمپیکی صحبت کنیم تا مشکلات را بشنویم و در جهت رفع آن قدم برداریم.

هاشمی در ادامه افزود: خداراشاکرم، شرایط ورزشکاران و‌ دریاچه آزادی که محل تمرین این دو قایقران پارالمپیکی است، بسیار مناسب به نظر می رسد. خوابگاه ورزشکاران از سوی فدراسیون ساخته شده و اگر مشکلی در این زمینه داشته باشند‌، ما در کنار ورزشکاران هستیم، چون الویت برای ما ورزشکاران هستند.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved