جمعه, 10 فروردین, 1403
FRIDAY, March 29, 2024
چهار شنبه 11 آبان
در راستای مسئولیت اجتماعی که شرکت توسعه دارد شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم
در راستای مسئولیت اجتماعی که شرکت توسعه دارد شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم
دکتر سجادی: دغدغه وزارت و شرکت توسعه ارائه بهترین خدمات به مردم است
دکتر سیدحمید سجادی گفت: باید دغدغه ما این باشد که اماکنی را که داریم به بهترین نحو به دست مردم برسانیم و سعی کنیم که ورزش برای مردم گران نشود. باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که به نحوی اقدام کنیم که سختی به مردم ندهیم. حاضریم سودمان کمتر باشد ولی مردم از ما راضی باشند.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سیدحمید سجادی در مجمع عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: خدا را شاکریم که یک سال پر تلاش را در ورزش و در شرکت توسعه پشت سر گذاشتیم و از زحمات همه دوستان تشکر می‌کنم. از گزارش ارائه شده توسط آقای عاصم‌یوسفی و همکارانشان تشکر می‌کنم هرچند که تلاش انجام شده در شرکت توسعه به این دو گزارش ختم نمی‌شود.

وی افرود: یکی از پرتلاش‌ترین و پرخطرترین مدیریت‌ها، مدیریت در ورزش است که شاهد آن هستیم در کشور ما بخشی از این مدیریت به شرکت توسعه واگذار شده که زحمات زیادی را برای توسعه ورزش کشور می‌کشند.

دکتر سجادی ادامه داد: یکی از آمارهای خوب که در هفته تربیت بدنی نیز عنوان شد اضافه شدن دو میلیون متر مربع به فضاهای ورزشی کشور است.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت توسعه خاطرنشان کرد: برای اولین بار تمرین کردیم که فضاهای ورزشی از جمله استادیوم آزادی را در اختیار عموم مردم قرار دهیم. در مجمع سال گذشته یکی از درخواست‌های ما این بود که فضاهای ورزشی در اختیار مردم قرار بگیرد. همیشه دغدغه ما این بود که مردم به جای اینکه جلوی استادیوم آزادی به ورزش بپردازند در خود مجموعه فعالیت کنند.

وی گفت: این حق مسلم مردم ما است که از ورزشگاه آزادی دیدن کنند و از ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ دیدن داشته باشند. از همان سال‌های قبل نیز ورود به استادیوم آزادی برای عموم آزاد نبود و این خوب نیست که مردم نتوانند از این مجموعه‌ها استفاده کنند. به همین علت به شرکت توسعه گفتیم که دور دریاچه آزادی مسیر پیاده روی احداث کنند و یک سری امکانات نیز برای استفاده مردم از این مسیر پیاده‌روی ایجاد شد.

دکتر سجادی اظهار داشت: اقداماتی که در استادیوم آزادی انجام شده توسط شرکت توسعه بی سابقه بوده است و پیش از این شاهد این چنین کارهایی انجام نبودیم و زحمات همه دوستان‌مان قابل تقدیر است. در راستای مسئولیت اجتماعی که شرکت توسعه دارد شاهد اقدامات بسیار خوبی بودیم که در جهت توسعه ورزش همگانی است.

وی عنوان کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و زمین‌های ورزشی که در اختیار داریم استفاده بهینه کنیم و طبق صحبتی که با آقای عاصم یوسفی انجام شده تصمیم گرفتیم از زمین‌هایی که در اختیار داریم از جمله زمین گلف بتوانیم بهره بگیریم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: باور جامعه ورزش همیشه بر این بود که در شرکت توسعه فقط دو کار انجام می‌گرفته است، یکی اینکه فقط اماکن ورزشی را می‌سازد و دوم اینکه از فدراسیون‌ها اجاره بها بگیرد. ما خواستیم که این تفکر عوض شود و جامعه ورزش با ماهیت اصلی شرکت توسعه آشنا شوند.

دکتر سیدحمید سجادی با اشاره به مشکلات موجود پروژه‌های ورزشی که در سطح کشور است تصریح کرد: در سفرهای استانی که می‌رویم با پروژه‌هایی مواجه می‌شویم که با وجود اینکه قبلا افتتاح شده و به ادارات کل ما تحویل داده‌اند ولی هیچ استفاده‌ای از این اماکن نمی‌شود و استاندارد لازم را ندارند.

وی گفت: به لحاظ قانونی ما این اجازه را نداریم که هزینه‌ای در اماکن ورزشی انجام دهیم و فقط باید واگذار کنیم. شرکت توسعه نیز تلاش می‌کند که این اماکن را به کسانی بدهد که اهلیت لازم را داشته باشند. در اصل باید دغدغه ما این باشد که اماکنی را که داریم به بهترین نحو به دست مردم برسانیم و سعی کنیم که ورزش برای مردم گران نشود. باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم به نحوی اقدام کنیم که سختی به مردم ندهیم. حاضریم سودمان کمتر باشد ولی مردم از ما راضی باشند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تصمیمی که در هیات دولت برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام گرفته شده عنوان کرد: براساس صحبت‌های انجام شده قرار شد که یک گزارش کامل از پروژه‌ها را با وجود مشکلاتی که دارند و درصد پیشرفتی که داشته‌اند به کمیسیون فرهنگی ببریم که این پروژه‌ها چند درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و یک آمایش سرزمینی انجام دهیم که بتوانیم هرچه زودتر برنامه ای برای تکمیل این پروژه ها داشته باشیم. خیلی از پروژه‌های ورزشی ما معارضین و مشکلات فراوانی دارد که حل کردن هر کدام از این مشکلات هزینه و وقت زیادی می‌طلبد.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved