شنبه, 06 مرداد, 1403
SATURDAY, July 27, 2024
سه شنبه 25 اردیبهشت
جامعه ورزش باید تمرکز خود را بر روی دو طرح آمایش سرزمین و طرح ملی پیشرفت بگذارند
جامعه ورزش باید تمرکز خود را بر روی دو طرح آمایش سرزمین و طرح ملی پیشرفت بگذارند
کیومرث هاشمی: امیدوارم 3428 پروژه‌ نیمه‌تمام با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واگذاری آن به قهرمانان به اتمام برسد

وزیر ورزش و جوانان گفت: تنها راه عدالت ورزش، آمایش سرزمین و اجرای برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور است و با برنامه‌ریزی در این راستا می‌توان به اهداف خود برسیم. در کنار این‌ها باید دقت داشت که ورزش ما مباحث فنی فقط اولویت نیست و مباحث فرهنگی و اجتماعی هم مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در همایش مدیران ورزش بانوان سراسر کشور اظهار کرد:‌ حدود 21 درصد از ورزشکارانی که توسط رئیس‌جمهور تقدیر شدند از بانوان کشورمان بودند و من از آن‌ها تشکر می‌‌کنم و این نشان می‌دهد که چه اندازه ورزش بانوان توسعه داشته و توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیر دست پیدا کنند.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: ایشان 2 بار در مراسم تجلیل از قهرمانان حضور داشتند و در جلسه ستادی و جلسه شورای عالی ورزش نیز حضور پیدا کردند و قرار بر این شد که در بخش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کارهای لازم را انجام دهیم و امیدوارم 3428 پروژه‌ نیمه‌تمام با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و واگذاری آن به قهرمانان شرایط مشخصی را به خود بگیرد و به اتمام برسد.

هاشمی افزود: 2 موضوع اصلی در شورای عالی ورزش مدنظر قرار گرفت، بحث آمایش سرزمین و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور بود. اگر شما از من سوال کنید من از جامعه ورزش چه درخواستی دارم، این است که تمام تمرکز خود را روی این 2 موضوع بگذارید. در بحث آمایش سرزمین 94 هزار مکان شناسایی شده است و هر دستگاهی که در امور ورزشی است، در طرح آمایش گنجانده شده است و پیش‌بینی ما این است که بالای 100 هزار مکان شناسایی شود و شما مدیران باید سهم خود را در طرح آمایش سرزمین مشخص کنید تا همه چیز به شکل اثربخشی در امور مختلف ورزشی پیش برود.

او تاکید داشت: تنها راه عدالت ورزش، آمایش سرزمین و اجرای برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور است و با برنامه‌ریزی در این راستا می‌توان به اهداف خود برسیم. در کنار این‌ها باید دقت داشت که ورزش ما مباحث فنی فقط اولویت نیست و مباحث فرهنگی و اجتماعی هم مدنظر قرار بگیرد. هر فعالیتی در این راستا باعث یک پیوست فرهنگی خواهد شد.

وی افزود: ما مجموعه‌های ورزشی زیادی مختص بانوان در سطح کشور داریم و نیاز داریم در این باشگاه‌ها نظارت بیشتری صورت بگیرد. کشور ما یک کشور دینی است و این توقع می‌رود که رعایت‌های لازم انجام شود. نسبت به گسترش باشگاه‌های ورزشی ما الان 34 هزار باشگاه ورزشی داریم و درپی این هستیم که این ظرفیت را بالا ببریم و شما هم کمک کنید که این اتفاق هم رخ دهد. دوره‌های خاص مدیریتی برای بخش بانوان بایستی سازمان‌دهی شود و این هم در دستور کار خانم کاظمی‌پور قرار گرفته است.


تهران - بزرگراه نیایش - مجموعه ورزشی انقلاب
ساختمان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور
دفتر مدیریت مجموعه های اسکی
026-35215041-4 (پیست دیزین)
021-26527445 (پیست شمشک)
©2017 Ski Complexes, All Right Reserved