چهار شنبه 25 آبان مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزش کشور برگزار شد  
   
  مراسم تجلیل از بانوان مدال آور ورزش کشورمان امروز چهارشنبه ۲۵ آبان با حضور رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در آیین تجلیل از بانوان مدا‌ل‌آور ورزش ایران اسلامی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، توجه به ورزش و حمایت از ورزشکاران را رویکرد مهم و محوری دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: امروز توجه به ورزش، به ویژه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی یکی از ضرورت‌ها در جهت سلامت جسمی، نشاط فردی و اجتماعی است.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بانوان قهرمان و مدال‌آور جلوه‌ای از شجاعت و قدرت ملی و مردمی هستند، افزود: حمایت از ورزشکاران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور در دستور کار دولت است. به بانوان ورزشکار اطمینان می‌دهم دولت به طور جدی به دنبال رفع موانع پیش روی آنها در زمینه‌های بودجه و امکانات و نیز اشتغال و مسائل معیشتی است.

پیش از سخنان رئیس جمهور حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان گزارشی از حضور بانوان ورزشکار ایرانی در میادین و رویدادهای ورزشی، تعداد مدال‌های کسب شده در دولت سیزدهم، بانوان مربی و ورزشکار لژیونر و داور و همچنین سهمیه‌های کسب شده در مسابقات و میادین جهانی ارائه کرد.

لازم به ذکر است در این مراسم علیرضا عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مهدی ملک نیا مدیر مجموعه های اسکی شمشک و دیزین به همراه جمعی از معاونین و مدیران شرکت و مجموعه های ورزشی تابعه حضور داشتند.