چهار شنبه 19 آبان بازنگری فعالیت مجموعه های ورزشی در مدت حضور مهندس عاصم یوسفی به عنوان مدیرعامل شرکت  
   
  دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با حضور مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل ، حسینی عضو هيئت مديره، معاونین، مدیران مجموعه های ورزشی و مدیران ستادی در دفتر مدیرعامل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، در ابتدای این جلسه، مدیران از تلاش های مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل، در مدت ۵۰ روزه حضورشان در شرکت بابت پرداخت ۶ ماه معوقه ما به‌ التفاوت حقوق کارکنان و پرداخت به موقع حقوق آنها تقدیر و تشکر کردند.

سپس معاونین و مدیران جدید شرکت معرفی شده و مدیران در خصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو گزارشی را خدمت مدیرعامل محترم ارائه نمودند.

در ادامه مهندس عاصم یوسفی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت مدیران شرکت در مدت حضور ایشان بعنوان مدیرعامل، به برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش، برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رئیس جمهور محترم ، آماده سازی سالن دوازده هزار نفری آزادی جهت میزبانی مسابقات کشتی سیزم، فعالیت های انجام شده در معاونت فنی و مهندسی، معاونت مشارکت ها، وصول مطالبات از فدراسیون های ورزشی و بهره برداران مجموعه ها اشاره کردند.

سپس وی به بهره برداری پیست های اسکی دیزین و شمشک در فصل زمستان اشاره کرده و افزود: یکی از دغدغه های دکتر سجادی مقام عالی وزارت فعالیت پیست هاي اسکی شمشک و دیزین در فصل زمستان امسال می باشد.

مهندس عاصم یوسفی در بخش دیگری از این جلسه به حوزه مجموعه های سوارکاری اشاره داشت و افزود: برای ساماندهی مجموعه های سوارکاری در کل کشور برنامه اساسی خواهیم داشت. با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به رشته سوارکاری و چوگان و دستور دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان به این بخش، توجه ویژه داریم.

وی در پایان اظهار داشت: برای ما افتخار است که در یک شرکت مادر تخصصی در حوزه های مختلف از افراد متخصص بهره می‌بریم و با فعالیت و تلاش به ورزش کشور خدمت می‌کنیم.