سه شنبه 16 آذر جلسه هماهنگی بازگشایی پیست های اسکی در فصل جدید  
   
  جلسه هماهنگی مرتبط با ورزش های زمستانی سه شنبه 16 آذر ماه در بخشداری رودبار قصران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی؛ با توجه به بارش نزولات آسمانی و نزدیک شدن به شروع فعالیت پیست های اسکی ، جلسه ای با هدف هماهنگی دستگاههای مرتبط با موضوع در دفتر بخشدار رودبارقصران برگزار گردید.
در این جلسه "مختاری" بخشدار رودبار قصران، "ملک نیا"سرپرست مجموعه های اسکی شمشک و دیزین ،"جواد شمشکی" نایب رئیس شورای اسلامی شمشک ودربندسر ، نماینده شهرداری و نماینده ورزشکاران حضور داشتند.
در ابتدا ی جلسه بخشدار محترم منطقه ضمن خوش آمد گویی نکاتی را در خصوص موضوعات اجتماعی و ورزشی مرتبط با فعالیت پیست های اسکی و وضعیت منطقه در این ایام توضیحاتی را بیان نمودند.
در ادامه سرپرست پیست های اسکی شمشک و دیزین نیز ضمن تشکر بابت برگزاری این جلسه اظهار داشت با توجه به دستور مدیر عامل شرکت توسعه ونگهداری اماکن ورزشی کشور تمام تلاش مجموعه اسکی، استاندارد سازی پیست اسکی شمشک و بازگشایی آن پس از وقفه ای دو ساله است.
سپس نماینده شورای اسلامی شمشک و دربندسر نیز فعالیت و پویایی پیست های اسکی در منطقه را مهمترین عامل جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه دانست و اظهار داشت که همه ی دستگاههای دخیل مانند؛ راهداری، اورژانس ، آتش نشانی، شهرداری و ... در ایام سرد سال تمام تلاش خود را انجام می دهند تا راه های مواصلاتی و جاده برف روبی شده و آماده تردد مشتاقان ورزش های زمستانی باشد.