سه شنبه 26 مهر دکتر سجادی به مناسب فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش پیامی صادر کرد  
   
  وزیر ورزش و جوانان در پیامی ضمن تبریک به مناسب فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش اعلام کرد: فعالیت بدنی سلامت محور، از کلیدواژگان اصلی پیشرفت و توسعه پایدار است که با تندرستی، نشاط، پویایی، انگیزه و اراده گره خورده و موجب توانمندسازی جامعه و حرکت کشور به سمت بهبود و کمال می شود.
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان,متن پیام دکتر سید حمید سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به شرح زیر است؛

ورزش و فعالیت بدنی سلامت محور، از کلیدواژگان اصلی پیشرفت و توسعه پایدار است که با تندرستی، نشاط، پویایی، انگیزه و اراده گره خورده و موجب توانمندسازی جامعه و حرکت کشور به سمت بهبود و کمال می شود.

توسعه همه جانبه ورزش در ابعاد تعلیم و تربیت، همگانی، قهرمانی و حرفه ای و در حوزههای مختلف بویژه دانشجویان، نظامیان، کارگران، دانشآموزان، بانوان، روستائیان و عشایر، معلولین و جانبازان، سالمندان و کودکان و ...، با نگاه عدالت محور از کلان شهرها تا دورافتاده ترین نقاط سرزمین پهناوران، ایران، از اهداف متعالی ورزش در دولت مردمی سیزدهم است که طی چهارده ماه اخیر با تلاش بی دریغ مجموعه وزارت ورزش و جوانان و همراهی و مساعی دولت مردمی، نمایندگان محترم ملت شریف ایران، کلیه نهادهای ذیربط و مرتبط و رسانه های ورزشی و ... ، گام های موثری در مسیر توسعه پایدار و تحقق این مهم برداشته شده است.

بی شک خانواده بزرگ ورزش کشور بویژه ورزشکاران گرانقدر کشورمان در این مسیر سخت همواره پیشگام و پیشرو بوده و در کنار ورزش و تلاش برای افتخارآفرینی، مرام پهلوانی و اخلاق مداری و سلوک جوانمردی بویژه فتوت را سرلوحه خود قرار داده و با تاسی از مولای متقیان امام علی(ع)، الگویی بی بدیل برای جامعه خواهند بود.

فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را خدمت عموم هم میهنان عزیز به ویژه تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان کشورمان تبریک عرض می کنم و سلامتی، سرافرازی و سربلندی ملت بزرگ ایران و توفیق خدمت به میهن عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.

سید حمید سجادی

وزیر ورزش و جوانان