دو شنبه 21 شهریور ملک نیا: هدف شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، خارج شدن مجموعه های اسکی از وضعیت تک فصلی است  
   
  مجموعه بین المللی دیزین دوشنبه ۲۱ شهریور میزبان مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی رشته کوهستان (دانهیل) در دو بخش جوانان و بزرگسالان بود.
به گزارش روابط عمومی مجموعه های اسکی شمشک و دیزین؛ رقابت هایی که برگزاری آن در این مجموعه بین المللی گویای این اتفاق مثبت بود که دیزین به عنوان وسیع ترین پیست شناخته شده اسکی کشور در میان عموم جامعه و ورزشکاران، حالا در رشته ها و فصول دیگر سال هم پیشتازی کرده و میزبانی می کند. امری که یکی از اهداف و برنامه های مدیریت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به شمار می رود.

مهدی ملک نیا مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک با اشاره به برگزاری این رویداد در مجموعه دیزین گفت: خدا را شاکر هستیم که میزبانی مسابقات کشوری رشته دوچرخه سواری کوهستان را با کیفیت مطلوب و رضایت مدیران فدراسیون دوچرخه‌سواری بر عهده داشتیم. این دومین تجربه ما در برگزاری مسابقات دوچرخه سواری بود. پیش از این هم یک مسابقه جایزه بزرگ را برگزار کرده بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به رهنمودهای مقام عالی وزارت مبنی بر حمایت از ورزش قهرمانی توسط شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، مجموعه دیزین و بهره بردار مجموعه بصورت کاملا رایگان اقدام به راه اندازی پیست استاندارد دوچرخه سواری کوهستان کرده و میزبانی این مسابقات نیز به صورت کاملا رایگان توسط مجموعه دیزین انجام شد .

مدیر مجموعه های اسکی دیزین و شمشک تصریح کرد: مهندس عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی همواره بر این نکته تاکید ویژه دارد که مجموعه های اسکی به ویژه دیزین با این پتانسیل و ظرفیت بالا باید از حالت تک فصلی خارج شوند و در فصول مختلف در خدمت ورزش قهرمانی و همگانی باشند.به لطف خدا موفق شدیم این تجربه را کسب و مسابقات را به بهترین نحو برگزار کنیم.

وی افزود: ان شاءالله با یاری خداوند تصمیم داریم در سال آینده با کمک فدراسیون دوچرخه سواری و همکاران پر تلاشمان در مجموعه دیزین میزبان مسابقات جام جهانی دوچرخه سواری در رشته دانهیل باشیم.